kigpr-n1 kigpr-n2 kigpr-n3 kigpr-n4
  • » 2014-12-21     Honoraty, Seweryny, Tomasza    
  • Woda, herbata i inne

    Wtorek, 16 grudnia 2014

    W ostatnich pięciu latach światowy rynek napojów odnotował imponujący wzrost wnoszący aż 55 procent! – podał Zenith International. Niestety, nie wyjaśniono, skąd wziął się aż tak gwałtowny przyrost popytu. Zważywszy jednak, że największy wystąpił w asortymentach wody butelkowanej oraz herbaty, nasza branża ma powody do zadowolenia. Będą one jeszcze większe, jeśli zdołamy owe tendencje wykorzystać z pożytkiem dla siebie.

  • Marka wody Evita powraca na polski rynek

    Poniedziałek, 15 grudnia 2014

    Znana niegdyś marka wody mineralnej Evita po kilku latach przerwy powraca na polski rynek wód butelkowanych. Woda Evita pojawiła się na rynku w połowie lat dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku. Następnie przez kilka lat nie była obecna na rynku

  • Tylu Mikołajów w jednym miejscu nie gromadzi żadne inne miasto poza królewskim Krakowem. Mikołajów rozdających wody mineralne i źródlane nie ma nigdzie indziej w świecie. Cała ich kompania, licząca stu brodatych dobrodziejów w czerwonych strojach, wraz z 40-to osobową orkiestrą dętą, zdominowała 5-go grudnia krakowski rynek oraz ulice Starego Miasta.

  • Polska przegrywa wodę

    Czwartek, 04 grudnia 2014

    Nasz kraj nie stosuje się do unijnych przepisów w sprawie ochrony wód powierzchniowych i gruntowych przed azotanami. Trybunał Europejski, uznając, iż mimo zobowiązań złożonych przez polskie władze nic w tej kwestii dotychczas nie uczyniono, zagroził, że nasz budżet poniesie wysokie kary pieniężne, jeśli nie podejmie szybkich i skutecznych działań podnoszących jakość wód.

  • Staropolanka w ofensywie

    Środa, 03 grudnia 2014

    Ta woda uzyskała w mijającym roku dwucyfrowe wzrosty sprzedaży. I nie może być inaczej, skoro znakomite produkty oferowane pod szyldem tej marki wsparte są umiejętnym marketingiem. Hasło reklamowe Staropolanki, brzmiące: „Jak coś robisz, rób to z wodą”, dobrze wchodzi w pamięć, a przy tym służy całej branży.

  • „Żywiec Zdrój” został uznany za najmocniejszą polską markę wód butelkowanych w rankingu dziennika „Rzeczpospolita”. W ogólnym rynku krajowych marek zajął dziewiętnaste miejsce. Druga wśród marek wód butelkowanych – „Cisowianka”, zajęła pozycję nr 43, trzecia – „Nałęczowianka”, uplasowała się na 49-tym miejscu.

  • Szanowni Państwo, miło nam poinformować, że 5 grudnia (piątek) organizujemy X Jubileuszowy Pochód 100 Mikołajów z wodami mineralnymi i źródlanymi. Zapraszamy Państwa serdecznie do obejrzenia krótkiej zapowiedzi pochodu.

  • Napoje smakowe w świecie

    Czwartek, 27 listopada 2014

    Napoje butelkowane cieszą się coraz większą popularnością wśród konsumentów. Poza Europą – wynika z opublikowanego dziś raportu Zenith International Ltd. Na rynku zyskują innowatorzy, którzy nie wahają się eksperymentować ze smakami, kierowanymi do różnych grup wiekowych, opartymi głównie na składnikach naturalnych.

  • Z okazji Święta Górniczego "Barbórka" pan Mieczysław Kucharski za zasługi położone w dziedzinie górnictwa uzdrowiskowego (wody mineralne i lecznicze) otrzymał od Ministra Gospodarki stopień Generalnego Dyrektora Górniczego.

  • Cyrk z kranówką

    Wtorek, 25 listopada 2014

    Tylko co ósmy Polak wybiera do picia wodę z kranu – wynika z analizy Polskiego Towarzystwa Programów Zdrowotnych, przeprowadzonej zarówno wśród dzieci jak dorosłych. Towarzystwo wcale nie jest tym zachwycone, co zrozumiałe, zważywszy, iż jest to organizacja, która w kampanii Zawodniacy lansuje picie wody wodociągowej.