kigpr-n1 kigpr-n2 kigpr-n3 kigpr-n4
  • » 2015-03-03     Kingi, Maryna, Tycjana    
  • Rekomendujemy butelkowane

    Poniedziałek, 02 marca 2015

    Najchętniej kupujemy towary, które wcześniej nabyli znajomi, po czym w naszej obecności je pochwalili. Tym kryterium wyboru rozmaitych dóbr kieruje się blisko dwie trzecie Polaków, niezależnie od płci, wieku oraz innych cech charakteryzujących poszczególne grupy docelowe. Zwracamy uwagę na ten rodzaj reklamy – najbardziej bezpośredniej ze wszystkich bezpośrednich.

  • „Wody premium na świecie i w Polsce”

    Poniedziałek, 02 marca 2015

    W najbliższym numerze kwartalnika Źródło ukaże się artykuł pana Adama Bogacza, właściciela firmy AKB Consulting pt. „Wody premium na świecie i w Polsce”. W artykule autor przedstawi m.in. jakie warunki musi spełnić woda premium, jak kształtuje się wzrost światowego rynku wód premium oraz jak wygląda rozwój rynku wód premium w Polsce. Artykuł będzie zawierał dane statystyczne i prognozy.

  • Wiosenna Konferencja KIG"PR"

    Środa, 25 lutego 2015

    Zarząd Krajowej Izby Gospodarczej "Przemysł Rozlewniczy" uprzejmie zaprasza na wiosenną Konferencję KIG"PR", która odbędzie się w dniach 14 - 16 kwietnia 2015r. w Ośrodku Wypoczynkowym "Orle Gniazdo Hucisko" w Hucisku koło Zawiercia.

  • Woda....odwadnia?

    Wtorek, 24 lutego 2015

    Agencja Bezpieczeństwa Żywności (EFSA) wydała niemieckim rozlewniom zakaz umieszczania na etykietach wód butelkowanych stwierdzenia, iż ich „regularne spożywanie w znacznych ilościach może przyczyniać się do zmniejszania ryzyka odwodnienia i współtowarzyszących mu skutków”. Tę, podawaną w triumfalnym tonie, informację przeczytać można na portalach internetowych reklamujących picie wody z kranu oraz urządzenia do jej filtrowania.

  • Jurajska aktywna wielostronnie

    Piątek, 20 lutego 2015

    Nowa etykieta oraz kampania reklamowa wody Jurajska mają na celu pełniejsze wyeksponowanie tej marki na rynku. Firma zdecydowała o odświeżeniu wizerunku swojego produktu, zaś ogólnopolska reklama ma na celu trafienie do możliwie najszerszego kręgu konsumentów.

  • Arctic po nowemu

    Środa, 18 lutego 2015

    Hoop Polska planuje wejście do grupy dziesięciu największych, pod względem wartości sprzedaży, producentów wód butelkowanych w Polsce – poinformowała Rzeczpospolita. Firma, kojarząca się jednoznacznie z naszą branżą, zamierza podbić rynek przy pomocy wody dobrze już zadomowionej na rynku. Zainteresowanie konsumentów pobudzić mają kompleksowe działania marketingowe.

  • Pieniądze na wodę

    Piątek, 13 lutego 2015

    Prawie 28 miliardów złotych kosztowały będą działania zaplanowane w aktualnym Programie Wodno-Środowiskowym Kraju. Branżę rozlewniczą interesują głownie środki na ochronę wód podziemnych, czyli tzw. Jednolitych Części Wód Podziemnych (JCWPd). W tym przypadku szacunkowy koszt działań podstawowych wyniesie 548 059,11 tys. zł, zaś koszt działań uzupełniających 11 809,98 tys. zł.

  • Wody coraz więcej

    Środa, 11 lutego 2015

    Sprzedaż wody butelkowanej w naszym kraju wzrosła, w roku ubiegłym, o nieco ponad 6 proc. – podała „Rzeczpospolita”. Identyczny wskaźnik osiągnięto w USA, przy czym tamtejsi analitycy zapowiadają prawdziwy boom na wody w butelkach dopiero w roku przyszłym. Jak na razie, woda nie jest tam wcale napojem najpopularniejszym.

  • Międzynarodowy Kongres PROCLIMATE 2015

    Piątek, 06 lutego 2015

    Krajowe Forum Chłodnictwa oraz European Partnership for Energy and the Environment zaprasza Państwa na drugą edycję największego wydarzenia merytorycznego dla branży z sektora chłodnictwa: Międzynarodowy Kongres PROCLIMATE 2015. Trendy i technologie jutra. Chłodnictwo-Klimatyzacja-Pompy Ciepła, który odbędzie się 4 marca 2015 roku w Warszawie, w hotelu Mercure Warszawa Centrum przy ul. Złotej 48/54 w godz. 10.00 - 17.00.

  • Odwodnienie - problem geriatryczny?

    Wtorek, 03 lutego 2015

    „Skandal odwodnienia w domach opieki!” – krzyczał na pierwszej stronie brytyjskiego dziennika The Times z 16 stycznia br. tytuł artykułu omawiającego wyniki badań prowadzonych przez naukowców Uniwersytetu Oksfordzkiego. Lektura tej publikacji skłania do zastanowienia się, jak traktowani są ludzie starsi przez personel placówek opiekuńczych nie tylko w Anglii.