kigpr-n1 kigpr-n2 kigpr-n3 kigpr-n4
  • » 2015-05-28     Augustyna, Ingi, Jaromira    
  • Woda butelkowana w ciągu najbliższych dwóch lat stanie się najbardziej popularnym napojem w Polsce. Konsumenci będą jej pili więcej niż piwa, które dziś jest najczęściej kupowanym napojem butelkowanym nad Wisłą – prognozuje „Portal Spożywczy”.

  • Deszcz nagród spada w tym roku na Cisowiankę i to dosłownie z dnia na dzień. Do listy prestiżowych wyróżnień zdobytych przez tę naturalną wodę mineralną producent dołożył kolejne. Cisowianka otrzymała w tym roku Nagrodę Wysokiej Reputacji Premium Brand już po raz siódmy.

  • Woda wodociągowa jest koszmarnie droga! – tę alarmistyczną informację usłyszeć lub przeczytać można prawie co dzień w wielu mediach do których telefonują lub piszą słuchacze, widzowie lub czytelnicy.

  • Problemy z jakością wody wodociągowej mają nawet kraje wysokocywilizowane, zaś zabiegi podejmowane w trosce o jakość płynącej z kranów cieczy mają charakter wręcz karkołomny, lecz z marną przy tym perspektywą na zadowalający efekt.

  • Woda i kultura - Perlage sponsoruje operę

    Poniedziałek, 18 maja 2015

    Partnerem premierowego spektaklu pt. Powder Her Face, sztuki operowej napisanej przez angielskiego kompozytora Thomasa Adesa, wyreżyserowanej przez Mariusza Terlińskiego i wystawionej w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej, była Perlage – musująca woda mineralna klasy premium.

  • Woda niekomercyjna?

    Poniedziałek, 18 maja 2015

    Ale płacić trzeba... Woda jest dobrem wspólnym, a nie produktem komercyjnym – zapisano w unijnej dyrektywie. Pięknie to brzmi, ale niestety, woda coraz więcej kosztuje. To skutek przede wszystkim bezmyślnej rozrzutności, z którą starają się walczyć również media KIG „PR”.

  • Soki tak, ale...

    Poniedziałek, 11 maja 2015

    Soki kojarzą się Polakom pozytywnie, o czym świadczy najlepiej znaczący wzrost ich konsumpcji w ostatnich latach. Mógłby być znacznie większy, gdyby nie obiegowe opinie, które, biorąc się nie wiadomo skąd, psują wizerunek tego zdrowego i smacznego napoju.

  • Stand Up ResQ - stawia na nogi

    Poniedziałek, 11 maja 2015

    STAND UP ResQ to napojowa nowość firmy OPTI BMW na polskim rynku. Dwanaście miesięcy pracy nad recepturą ukierunkowano na stworzenie napoju wszechstronnego. Zadaniem składników jest stawianie na nogi zarówno imprezowiczów, jak też osoby uprawiające sport oraz różne rodzaje rekreacji wiążącej się z wysiłkiem fizycznym.

  • Dwa duże podmioty dominują w polskim sektorze wody butelkowanej, podał Euromonitor International, analizując sprzedaż tego typu produktów w Polsce, w roku ubiegłym. Interesująco przedstawia się sytuacja również na dalszych miejscach rankingu.

  • Gold Grass to interesujący napój produkowany przez firmę IBI Sp. z o.o., który trafił do polskich sklepów w styczniu br. Zawiera ekstrakt z konopi oraz zestaw składników funkcjonalnych.